دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی,آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شایان اشراقی بنام بگو نمیری

Download New Music Shayan EshraghiBegoo Nemiri

شایان اشراقی بگو نمیری

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی بنام بگو نمیری

دانلود موزیک بگو نمیری شایان اشراقی



متن آهنگ

خواستم باشم تنها توام خندیدی و بچه شدم اصلا نبود دست خودم بگو نمیری
تنها ام و دور از همه عشق تو باشه بسمه صد سال با تو یکمه بگو نمیری
دیوونه من یه عالمه تنها میشم بری چشمام دنبال توئه هر جایی ام بری
دورم شلوغ میشه بری اما نیستن دلی …
دیوونه من یه عالمه تنها میشم بری چشمام دنبال توئه هر جایی ام بری
دورم شلوغ میشه بری اما نیستن دلی …

بگو تو هم مثل منی نمیتونی دل بکنی شبیه من حیفه نشی بگو نمیری
نه نشی برام خاطره واسه دلی که هوادارته رفته دلم و نداشت سابقه بگو نمیری
دیوونه من یه عالمه تنها میشم بری چشمام دنبال توئه هر جایی ام بری
دورم شلوغ میشه بری اما نیستن دلی …
دیوونه من یه عالمه تنها میشم بری چشمام دنبال توئه هر جایی ام بری
دورم شلوغ میشه بری اما نیستن دلی …

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی