دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی,آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محسن چاوشی

زادروز: ۸ مرداد ۱۳۵۸
پیشه: خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، ترانه‌سرا
سال‌های فعالیت:  ۱۳۸۲ تا کنون
سبک: پاپ، راک، الکترونیک، ترنس، رگی و...
قد: ۱۸۵ سانتیمتر
لقب: آقای خاص

محسن چاوشی حسینی (زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر) ترانه سرا، آهنگساز ،تنظیم کننده و خواننده پاپ و راک اهل ایران است.

محسن چاوشی متولد خرمشهر است، فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر.اصلیت پدر و مادر محسن چاوشی به کردستان بر می گردد،با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن چاوشی در خرمشهر متولد شد.

 

محسن چاوشی از 4 سالگی به همراه خانواده به مشهد مهاجرت و تا 14 سالگی در این شهر زندگی کرد و سپس به تهران عزیمت نمود. محسن چاوشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی،فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه موسیقی در سال 1382 با آلبوم نفرین آغاز کرد. از وی تا کنون بیش از 150 ترانه شنیده شده‌است که شامل 11 آلبوم و نیز چندین تک آهنگ است. محسن چاوشی همچنین آهنگسازی و خوانندگی ترانه‌های فیلم سنتوری از ساخته‌های داریوش مهرجویی را نیز انجام داده‌است.

  • ۰
  • ۰

محسن چاوشی کیست؟

محسن چاوشی حسینی متولد مرداد 1358 در خرمشهر است. او اصالتی کردتبار دارد. پدر او کارمند شرکت نفت بود به همین دلیل خانواده آن ها به خرمشهر مهاجرت کرده بودند و اینطور محسن در این شهر متولد شده است. او فرزند پنجم خانواده است و دارای دو خواهر و سه برادر دارد. وقتی جنگ شروع شد خانواده آن ها به کرمانشاه و بعد تهران مهاجرت کردند. او دیپلم حسابداری دارد و بعد از اتمام دوره سربازی، در سال 1382 فعالیت خود را در زمینه موسیقی آغاز کرده است. کار او با آلبوم نفرین در همان سال به طور جدی آغاز شد و تاکنون بیش از 150 قطعه موسیقی از وی شنیده ایم.  چاوشی تاکنون در 17 آلبوم مختلف حضور داشته که این بین هشت آلبوم رسمی، پنج آلبوم غیررسمی و چند آلبوم دیگر به طور گروهی بوده اند. از معروف ترین همکاری های چاوشی می توان به آلبوم موسیقی فیلم سنتوری و همکاری با داریوش مهرجویی اشاره کرد که آن هم با حاشیه های بسیاری همراه شد. او در سال های اخیر خواننده آهنگ تیتراژ سریال شهرزاد بوده است که مورد توجه قرار گرفت.

چاوشی برخلاف سایر خوانندگان تاکنون کنسرت رسمی برگزار نکرده و این شایعات زیادی را در مورد جنس صدای او به وجود آورده است. برای مثال شهرام آذر (سندی) در صحبتی که بسیار معروف شد، به طور کل چاوشی را رد کرد و گفت صدای او کامپیوتری است. چاوشی بی کیفیت بودن کنسرت های داخلی را علت کنسرت ندادنش اعلام کرده و گفته که اگر بحث اجرا باشد، می تواند بهتر از هر خواننده ای اجرا کند.

خبر ممنوع الفعالیتی محسن چاوشی در تاریخ 1397/3/8 بخاطر انتشار قطعه خوزستان با ترانه ای از حسین صفا در سالروز آزادی خرمشهر در حالی در فضای مجازی مطرح شد که خود او این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد که این خبر صحت ندارد و او میتواند به راحتی و با مجوزهای لازم به کار خود ادامه دهد.

  • best music